Halaman


Custom Search

Jumaat, 11 Jun 2010

Saling Mengingati



Selalu jugak dok dengaq kes macam nih. Bila kena tegoq ja kata, "Macam la hang tu baguih sangat". Ada jugak yang suka jawab, "Alaaa... kuboq masing-masing".

Walau seburuk manapun orang yang menegoq kita, kalau dia cakap benda yang betoi, kita ikut. Kalau dia cakap benda salah, kita pebetoi balik dia tu.

Sekurang2nya, bila kita buat baik tu, kita dapat pahala, orang yang suruh tu pun dapat pahala.










p/s: Post ini merangkap post ke-100.

5 ulasan:

HASRUL NIZAM berkata...

salam ziarah :)
bagus entry ni...
hmm biarlah ape orang nak kata,
asalkan kite dah laksanakan tanggungjwab kita kan :)

Ummi Ammar berkata...

salam ukhwah..mohon share tazkirah dlm blog ini ya..syukran

Nisaa' berkata...

mohon share... halalkan ye? syukran

Tanpa Nama berkata...

Mohon share :) tq

Kamsinah Haron berkata...

السلام عليكم...
minta izin share..
mohon dihalalkan
forward kt kwn2 demi kebaikan
tqvm